Spor müsabakası sonucu -- ( Avcılık üzerine )



Yeni Asır ' da Öncel ÖZBİÇER 'in yazısı ...
Hani " altına imzamı atarım" denilen bazı yazılar vardır ya ..
İşte bu da onlardan biri ..
Evet , bir canlıyı , sırf spor olsun diye öldürmeyi bir marifetmiş gibi "Yaban TV" lerde ballandıra ballandıra anlatıp bununla övünen tiplere doğrusu oldum olası iğrenme ile bakmışımdır hep .
İşte yazı .. Buyrun birlikte okuyalım:

Av denen rezilliğin spor sayılmasına ve adının avcılık sporu olarak geçmesine deli oluyorum.
Boks gibi..
Bir insanın canının yakılmasına hatta ölümüne ve doğal hayatta kimseye bir zararları dokunmadan yaşam mücadelesi veren canlıların bir grup hasta ruh olduğunu düşündüğüm insan evlatları tarafından zevk için katledilmelerine nasıl spor denir, nasıl eğlenceden sayılır anlamak mümkün değil..
Eski Roma'daki gladyatör barbarlığından ne farkı bunların söyler misiniz?
Yazarken bile aklım almıyor: Sadece zevk olsun diye, keyif için, savunmasız bir hayvanı öldürmek..
*
Ufuk Türkyılmaz'ı da bu yüzden hiç sevmezdim.
Avcılığa methiyeler dizdiği, öldürdüğü hayvanların yok penis bilmemnesinden, yok dişinden yaptığı objeleri falan ballandıra ballandıra anlattığı için..
Allah biliyor ya ardından rahmet de dileyemedim.
Ama yine de inancım gereği böyle düşünmemem gerektiğini biliyorum.
Bu yüzden de umarım öte tarafta kestiği o ayı penisleri kendisini kovalamayı bırakmıştır da Allah günahlarını affetmiştir diyorum..
Gerçi şimdi bayrağı bıraktığı yerden kızı ve eşi gururla(!) taşıyor.
Onlar da usta birer avcı..
Bildiğin katil yani..
Neyse..
İşte bu fotoğraftaki tilkiyi de o av sporuyla(!) ilgilenen birileri öldürmüş.
Üstelik bebeklerinin yanında..
Bir nevi spor müsabakasının sonucunu görüyorsunuz yani..
Skor tabelası: Her türlü ateşli silahla donatılmış insanoğlu 5(dört yavru bir anne tilki)- Tilki ailesi 0
*
Şimdi bebekler annelerinin artık süt gelmeyen memelerini emmeye çalışmakta..
Birkaç iyi kalpli köylümüz, yavruların durumunu veterinere bildirmişler ve bebek tilkiler böylece korumaya alınmış.
Ben hayvan öldürenin çok rahat insan da öldürebileceğine inanıyorum.
Ve bu yüzdende avla ilgilenen insanlardan korkup uzak durmaya çalışıyorum.
Bir hayvanın boğazını kesebiliyorsan, silahla delik deşik edebiliyorsan, sonra gidip bir de derisi yüzüyor veya fışkıran kanlar eşliğinde yavaş yavaş can çekiştiğini zevk alarak izliyorsan, aynı şekilde bir insanı da rahatlıkla katledebilirsin herhalde..
Kan aynı, gözler aynı, kalp aynı.. Ama en önemlisi Yaradan aynı!
Utanın be kardeşim.. İnsanlığınızdan utanın!

YENİ ASIR

İLGİLİ KONULAR İÇİN TIKLAYIN :
Hayvan-İnsan Sözleşmesi
Koruma Altındaki Dağ Keçileri İhale İle Avlanıyorlar
Hiltonda beslenip Ormanda seslendiler


0 yorum:

 
Clicky Web Analytics