BEHZATTEPE ZİRVE DEFTERİ

( Çatalkaya Orman Yangın Gözetleme Kulesinden çekilmiş görüntülerdir )





Behzattepe , Balçova'nın Ilıcadere havzasıyla ve Narlıdere Alionbaşı ,ya da diğer bir deyişle Altınvadi arasındaki dağın zirve yaptığı bir nokta...
Rüzgarı hiç dinmez..
Burası , üniversiteli gençlerin ,dağ yürüşlerini seven doğa aşıklarının varış noktalarından biri....
Alabildiğine vadi ,alabildiğine orman .
karşımızda alabildiğine körfez , alabildiğine deniz....
Sarp ve dik yamaçlar ,taşlık kayalık yapıdaki arazi yapısı ,yürüyüşü tam bir dağcılık sporuna dönüştürür.
Buraya gelenler ,doğa sevdalısıdır..
Doğaseverdirler ,doğaya zarar verebilecekleri ilk görecek olan onlardır.
Doğa koruma gönüllüsüdür onlar aynı zamanda...
Sigara atana ,ateş yakana karşı doğanın eli , doğanın kolu, doğanın dilidir onlar
Behzattepe ve yürüyüş istikametlerinde bir atık madde bulamazsınız...
Burada olmak mutluluktur ,coşkudur , hedefi olmak ve hedefe ulaşmaktır...

Behzattepe'de , beton nirengi taşının üzerinde ,buraya ulaşanların , o anlarını not düştükleri bir defter vardır...
buranın havasından bir defa bile olsa, bir nefes yaşayanların hisssettiği her şey burada yazılmıştır...


Remzi BİRCAN




--------------------------------------------
760 metre BEHZATTEPE ZİRVE DEFTERİ :Bu Defteri açan :Mehmet DEĞİRMENCİ--DOĞA SEVDALISI VE DAĞ BİSİKLETÇİSİ--5.2.2008
...............................................................................


5 şubat 2008

Önce şunu belirtmek isterim.Zirvede bir defter olması çıkan dağcıları ve diğer kişileri tekrar çıkmaları için motive ediyor.
Manzara çok güzel
Mehm***Değirm**ci
...........................................

7.2.2008
İlk kez bu tepeye kadar çıktım.
Gerçekten son derece etkileyici bir manzara var
Ziyaretçilerin çevreye duyarlı olup ,atık maddeleri çevreye atmadan yanlarında geri götürmelerini dilerim.
Mah**Aslank**
.............................................

10.2.2008
Buraya çıkmadan önce 4 kişiydik.Ama iki kişi yarı yolda tıkandı. :)
Can dostumla manzara keyfi yapıyoruz.
Manzara çok etkileyici.Bundan sonra sık sık gelicez.
Burakan **emen
Buğra Erenb**
...............................................
Atilla ALTINOK
12.2.2008
ben Atilla Altınok.Haftanın iki günü zirve yapıyorum.Herkeze buraya çıkmayı tavsiye ediyorum. İlk zamanlar iki saatte çıkıyorduk.Dört senede bir saat on dakikaya indirdik.Darısı diğer yeni çıkacak arkadaşlara.
Atilla Altınok
..........................................
12.2.2008
Atila Abi ile haftada 2 defa Behzata'a çıkıyoruz.Hafta sonları da bisiklet biniyoruz.10 şubatta Urla'da Titus ve Belediyenin düzenlediği "Dağ bisikleti Maratonu" nda da 2.ciliği ,burada sağladığım kondisyon sayesinde aldım.
Biliyorsunuz plastik maddeler doğada 300 yılda ancak yok oluyor. Daha duyarlı olmakta fayda var.
Mehmet Değirmenci

16.2.2008 Çok soğuk.Kar yağıyor.
19.2.2008 Kar var.Ama Güneş te.
14.3.2008 Güneşli açık Hava
..........................................
16.2.2008 saat12
Değerli zevkdaşlarım notlarınızı okudum.Ayni zevki paylaşmaktan memnun oldum.Sizlerle tanışmak istiyorum
Bu not defterini açan Ormancı Yusufu girişiminden dolayı tebrik ediyorum
Sık sık değilse de zaman zaman zirveye geliyorum

Yalnız Doğa Sevdalısı------Büny***Alt***
.......................................

Ağrı dağından çıkıp buraya gelen bir doğa sevdalısı Mahm***Dum***
Buraya gelen (zirve) ve gelecek olan tüm doğa severleriyle tanışmak istiyorum.Hepinize sevgilerimle
Mahm***Du***
Doğanın değerini bilelim
(Adres ve telefon......)
........................................
16.2.2008
Değerli Doğa dostları Arkadaşlarım
Başta bu defteri akıl edip bırakan abimize saygılarımı sunarım.Bunu yapmakla doğayı ne kadar sevdiğini ıspatlamıştır..
Zirveye çıkmak kadar eğlenceli bir şey yok.Burası çok güzel ve kesinlikle sadece kar yağdığında değil her zaman gelinmelidir.
Ben çok eğlendim umarım siz de eğlenirsiniz
doğa....doğa....
(Adres--Telefon...)----------Fer****Fi***
........................................
16.2.2008
Doğayı sevmek ,ya da sevenlere seslenmek ,lafla ya da ya?cılık yazılarla kesinlikle olmaz.Doğayı sevmek insanları sevmek ..buraya gelenler sevgiyi bilen ve değer verenler ne mutlu bize.
az da olsa bazı değerleri beraber paylaşıyoruz.umarım insanlar doğayı ve insanların değerini bilir.
Bazı şeyler ve bazı güzellikler kalıcıdır.ama bu kalemleri tutan bizler geçiciyiz.
önemli olan en azından bazı değerler için mücadele edersek bizden sonraları için de bu kadar olmasa da kıymet bilene bir şeyler bırakabiliriz.
her şey sevgi saygı birlik beraberlik

Ardıçoğlu Mermer
..........................................
16.2.2008
Doğaya saygı geleceğimize saygıdır.Tüm doğaseverlere
saygılarımla
Has*** Du***
............................................
17.2.2008
Biz dağların çocuğu
Doğaya sevdalı
Bütün dağdakilere selam olsun
Doğubeyazıt'lı dağcılar
................................................
24.2.2008
Ben Ul** Balcı***
6 yaşındayım ,bugün annem ve Güzin Teyzemle bu zirveye çıktım. Herşey muhteşem, bizi buraya getiren babama teşekkür ederim.Ben en küçük dağcıyım , ateş yakacaktık , rüzgar var diye yakmadık , doğada olmak çok güzel.

Ulaş.
.............................................
Mehmet Bey , bu defteri bıraktığınız için teşekkürler

Ers***Balc**** Zehra-Güzin
...............................................................................................
26.2.2008
Bismillahirrahmanirrahim
öncelikle şehitlerimize rahmet ,gazierimize acil şifa yakınlarına sabır diler ,milli birliğimizin bozulmamasını diler ,tüm güvenlik güçlerimize ,tüm ormaniye çalışanlarımıza azim zafer sağlık afiyet dilerim
bu işe vesile olanlara teşekkür ederim.yıllardır gelir geçer yürürüm.behzattepenin manzarasını çok seviyorum ormanı çok seviyorum.
sizleri seviyorum
remzi beye erol ormancıya şöför apo abiye selam ve hürmetler.kolay gelsin

(adres---telefon)
ERKAN UYSAL
..........................................
01 Mart 2008 09:20
Çok güzel bir manzara ve çevre, insan burada devamlı kalmak istiyor adeta.
Bizim 4. defa gelişimiz.
Hava çok güzel.Sizin de denemenizi tavsiye ederim
Hepimiz doğayı elimizden geldiğince koruyalım
Doğayı sevmeyen , insanları da sevemez.
Tüm doğaseverlere selam
Os*** DÜZGÜNB***-Mahir-Zafer-Şevket-İbrahim-Eyüp-Harun
..............................................
01 mart 08 10:00
ÇOK KEZ ÇIKTIM BU TEPEYE.BURADAN KAHVEMİ YUDUMLARKEN KÖRFEZİ SEYRETMEK BİR BAŞKA GÜZEL.
ŞİMDİ DE ÜÇ KİŞİYİZ.KAHVEMİZİ ÇATALKAYA'DA İÇECEĞİZ BU KEZ.
GÜZEL ŞEY PAYLAŞMAK,
DOĞASEVERLERE DOĞASEVERLERDEN SEVGİLER

HA*** KARAKI***
.....................................
bu tepeye 2.nci çıkışım ve doğayla başbaşa kalmak meditasyon yapmanın bir başka çeşidi
herkese tavsiye ediyorum , sevgiler
Mus***BAL**
......................................
Bu güzel ortama ilk kez geldim.içe dönük en özel duyguların yaşanabildiği bu tür yürüyüşlerin en sevdiklerime de karşılık gelmesini dilerim.
Sevgiler
SER***YÜC** 01 mart 2008
................................................................
0.03.2008 saat 13:30
Tüm Doğa Sevenlere selam olsun !
Bir çok parkuru dolaştık ama !
bu zirve başka bir zirve !
İşte hayat bu. Huzur dolu ,duygu dolu ,yaşam sevinci pompalayan bir ortam.
Bu zirveye çıkan zaten bilir. ama bu alışkanlığı çevremize aşılamak ve onları da buralara getirmek sağlıklı bir toplulum ilk adımı olsa gerek.
Daha nice sağlıklı tırmanışlar dileğiyle...tüm doğaseverlere..
Meh***Güven-Rıfkı Kov****( tel .....)
..............................................
1 Mach 2008
" WE'RE ALMOST AT THE TOP! "
Nemeth Nora
HUNGARY
Işıl Işıl Tatlı***---İZMİR
Alper Yıld****--İZMİR
EVCENY LEVİN---NOVOSOBIRK ,RUSYA
...................................................
2 MART PAZAR

Çok zirveler gördük ama bu kadar sevdiğimiz, bu zirve gibisini görmedik.
Her pazar koşa koşa gelir ziyaret ederiz.
Bu pazar bizim için güzel bir sürpriz oldu
zirve defteri ile tanışmak.
Tüm doğa sever arkadaşlar nice güzel zirveler diler .Bu defteri buraya bırakan arkadaşlar da güzel bir şey yapmışlar sağ olsunlar
İDADİK ten
Kem***Yıl*** -Zen*** Özd****
....................................................
Daha önce de bu zirveye çıkmıştım. fakat bu defteri görmemiştim
Bu yorgunluğa değecek kadar güzel bir manzara
Tüm Dağcı dostlara sevgilerle
Mans---Genc**--
02.03.2008
..................................................

02.03.2008
Ben ilk kez çıkıyorum , yorulmama değdi.
çünkü harika bir manzara var
böyle güzellikleri hayatımda fazla göremiyorum ben ankara dan geliyorum.
bütün zirveye çıkan arkadaşlar başarılar
Bütün dağcı dostlara
Gökh***Kaç**
...............................................
Kardeşim , bu defterde benim de bir yerim olmasını istedim ve yazdım.
Git rüzgar söyle ona
Onu nasıl sevdiğimi
Ve onun için öleceğimi
eğer bir başkasıyla mutluysa
sus ve sesizce geri dön
(..........)
................................................

02.03.2008

İZMİR HATIRASI
muhammed-emre-mansur-
Senatör R
Ozan -çağdaş- gökhan-Özgür
...............................................
"en büyük felaketlerde bile umudunu asla kaybetme unutma ki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar
FİRARİ---------02.03.2008
................................................
"sevdik ama sevilmedik
Değer verdik ama değer görmedik"

"hayat 3 le 4 arasındadır
ya 3/5 atarsın yada 4/4lük yaşarsın"
Sancaklı FİRARİ
................................................

02.03.2008 Pazar
bizler bugün buraya yorularak geldik
ve zirve yaparak geri dönüyoruz.Dağa çıkmak güzel bir şey yaşlarımız 11-13tür
emre ekin akdu**** (11)
Sina ,Ece (13)
VE GEA GRUBU
.....................................
02.03.2008
İzmir'i tanıma yolculuğuna yaklaşık bir yıl önce başladım
(...........)
Bu zirve de adımlarımdan sadece birisi
"başarı isteyenindir"
İlk** Bay***
.......................................................

Bu tepeye herhalde 50 sefer çıktım.
Ama defter koymak aklıma gelmemişti.İyi olmuş
Tüm Dağcı ve Doğaseverlere selam
3-3-2008
Solo İsmail
(Tel.....)
...................................................
06.03.2008
sanırsın dağlarda yol olmaz
Usanırsın kalbimde güç kalmaz
Uzanırsın yarın olmaz
sözlerim gerçektir
Yüreğim kardeştir her zaman
Umudum sonsuzdur
uğraşım bitmez hiçbir zaman
Geliyor geçiyor hayat
Dönüyor durmuyor dünya

Zirvede üç kişiyiz muhabbet çok güzel
Behçet-Orçun-Orçun
...............................................
Emr**BA***
Çok yoruldum
Öldüm bittim
14.3.2008
.............................................
17.3.2008
15:20
(Ukranian:..................)
This is my 3rd on the top of this freezer hill.
WAW ,WAW ,WAW !!!
arkadaşlar Ukrayna'dan çok selam
Biz izmir seviyoruz.

Dimitry-Dimitry----Ukrayna
(Firma adı....)

...........................................
17.03.2008
15:20

Ukraina forever
FC Shaktar Donetsu-champion
Dima-Dima
If you need acompany to climb duringweekends ,pleasecontact (....)
Dima
I 'm a trianee here in (...) Company ,going to stay here within a year,
Therefore ,come on to climb up !
...............................................
He was beathless after climbing the hill
............
BREATHLESS (adv)
................................................

dağların oğlundan dağların anasına Behzatta selam olsun diyoruz
Adil-Hasan -Sait
Behzata çıkıp ta Çatalkaya dan inmeyene ben dağ sevdalısı demem
................................................

Koşarak yaşa grubu
Bornovadan gelen 7 arkadaş bir çok kez yürüyüş yapmamıza rağmen , balçovaya da gelmiş olmamıza rağmen , ilk defa buraya , Ali Bey ve ekibiyle çıkma fırsatı bulduk.
İyi bir parkur.
Dostlara ve arkadaşlara selamlar
"Koşarak yaşa"
İ***** orakçı-fikret-Mehmet Ail
...........................................................

Koşmayı yürümeyi çok seviyorum.
hele bir de böyle güzel bir dağlık arazide yürüyüp koşmak çok güzel
buraya ilk defa çıkıyorum çok mutluyum
böyle güzel bir ormanda yürümek bitmeyen dertlerimin en vazgeçilmez ilacı
09.03.2008 Pazar saat 13:26
H.Haktan Alt*****

................................................................
Biz 27 yorgun arkadaş ayaklarımıza engel olamadık ve buraya kadar geldik.Zirveden çevreye bakıp derin bir ohhh be çektik. 27 derin ohhh birleşince lodos çıktı. 30.03.2008 1333

Aydın Doğa Sporları Trakking Grubu (27 arkadaş :imza-isim)

........................................................

30 MART 2008 15:56

9 EYLÜL GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ

Manastır bahanesiyle çıktık .ilk defa geliyoruz.burda bir defter olduğunu bilmiyorduk.şu an çok soğuk ama harika bir an.Buraya gelene kadar hep bir şeyle karşılaşıcaz hayaliyle çıktık çok keyifli bir şeyle karşılaştık.gruptaki arkadaştan Ahmet beykere iki hafta sonra askere gidicek.ve bizler de okulda sürünmeye devam edeceğiz. şu an sigara yaktık keyfini çıkarıyoruz.

Oğuzhan ÖND**** , Meryem A*, Çağrı TOKS****, Hakan Dur*** , Ali İhsan Tokatlı***** , Ahmet Bayk****
............................................................

Bütün yazanların ellerine sağlık ,çıktıkları için ayaklarına da sağlık.Ancak dağcının gözü yukarılara bakar daima.Bu tepeye bir daha çıkmak hedef olamaz.Daha daha ,daha yükseklere .Hedeflerimizi büyütelim.Herkese sağlıklı günler.
01.04. 08 ömer
.............................................................
04.04.2008 16:30

Behzattepeye birçok defalar çıktım.burada zirve defterinin olduğunu yeni farkettim.Türkiyede pek çok dağa tırmanıp zirve defterini imzaladım.bu defteri de imzalamaktan onur duydum.
Hüs***** Cahit Demirb*****
.........................................................

Ben buraya senelerdir gelirim.genellikle sabah 6-6,5 arası burda olurum.haftada en az 1 veya 2 kez gelirim.deftere de şimdi bir şeyler yazmayı düşündüm.çünkü bugün geç geldim.
sabah yürüyüşçüsü Ali
.........................................................
7.4.2008
Biz iki kardeş Ali Rıza ve süleyman ÖZDEŞ.Selçuk Abi önce sana teşekkür ederiz.Böyle bir hatıra gibi bir şey düşündüğünden dolayı.Tüm insanlara sesleniyoruz.
Bu güzelliği ve ormanı Doğayı hep beraber koruyalıım.Doğa orman güzellik hepimizin.
Herkese teşekkür ederiz.Süleyman Ve Ali Rıza ÖZ****...Trazlı Köyü/KONAK
*0535 230 35 70
.....................................................................
29.4.2008 Çarşaba saat 17:07
Ben ve arkadaşım Fatih bugün okulu kırarak pikniğe gelmiştik.Fatihin aklına uyarak buraya geldim.yolda etmediğim küfür kalmadı.Ama buraya geldiğim için çok mutluyum.Fatih buraya daha önce gelmişti ama o da bu defter ile karşılaşmamıştı.Bu defter bizim için bir ödül gibi oldu.
MehmetAbi ...Gerçekten çok parlak bir fikir.teşekkür ederim.
Hakan Fırat Em** , Fatih ME*** ,
........................................................................
09.04.2008
geldik gördük yazdık ,gittik (Bisikletle )
Oğulcan kök** , Mehmet savaş****** , Zafer Par****
.........................................................................
26.4.2008 12:30
Robert mantle , Orliss fossum

İzmir Economics University

Great to have such nice places only a bus ride from the city center .
See you in the Kackar this august .After a strenuous climb to this beautiful peak , we arrrived just before noon.After 5 minutes we were met with a big blue track ! It had to back down .there was no room to turn the truck around.Happily there is no Mc Donalds here selling hamburgers.
What a view.!!Meet us here for lunch some saturday.
......................................................
13.4.2008
Tamer Karl***
Sedat Köse******

Bizler İdadik ' ten , zirvelerin hızlı gençleriyiz. Her hafta güzel ülkemizin muhteşem zirvelerini ziyaret edip doğayla bütünleşiyoruz.Bugün de buradayız ve güzel izmirimizi seyrediyoruz.Hayatın tüm güzellikleri burada.insan burada hayatın anlamını kavrıyor.yaşamın lezzetini tadıyor.
......................................................
19.4.2008 Cumartesi
BEN BURAYA 15 SENEDİR GELİRİM.HAFTADA EN AZ 2 SEFER ÇIKARIM.
YÜRÜYÜŞÇÜ RAŞİT DUML***** . BALÇOVA
...................................................
20.4.2008 Pazar 8:10
Niyazi Recep
Selahattin AL****
Bizler yolumuzu kaybedip buraya geldik.Düşünceniz için çok teşekkür ediyoruz.Gerçekten harika yer.Umarım bu güzellikler hep böyle kalır.
şehir içinde gerçek bir cennet.
İyi yürüyüşler
..................................................
20.4.2008
Bu güzel pazar günü biz SMYRNA dağcılık kulübü olarak 50 kişi civarı arkadaşla zirveyi ziyaret ettik.Güzel bir yürüyüş oldu.sevgiyle kalın.
selahattin ak*****

20.4.2008
Doğum günüm ve zirve....Böyle güzellikleri yaşatan Smyrna dağcılı ğa teşekkürler.Osman gü****
.............................
20.04.2008
Bugün ilk defa bu zirveye geldim. gerçekten harika bir yer.
Ali Hıdır kar*****
...................................
umarım daha nice zirveler yaparım.sel*** palao*****
............................................
20.04.2008 de behzattepe sinden izmiri seyertmek çok güzel bir duygu.
ERZİNCANLI Mehmet Çetink***
................................................
İzmirin güzelliğini bir daha görmek güzeldi.Pakize A..
...................................................
20.04.2008
VI HADDE EN FIN TUR OPP FRA BLOMSIERENGEN-NY TRASE -RETT OPP

HILSEN FRA NORGE
RANDI OG ALF
...................................
23.04.2008
TATİL SAYESİNDE BURAYA ÇIKMA FIRSATI BULDUK.MANZARA SÜPER.HERKESE SELAM OLSUN.
CÜNEYT ATALAN , BURAK GÜRKAYNAK , HAKAN DAMARITÜRK
.............................................
26.04.08
NYDEİG TUR OPP ,- GOD TRENİNG. FR QYDİS &SQRN---ERİK HAUSMANN , NORWAY
.................................
bu tepeye çıkınca bu manzarada insan tüm yorgunluğunu unutuyor.tüm doğaseverlere selam olsun.

Nusre*** gümüşd ***26.4.2008
...............................................

27.04.2008
Arada bir antreman için buraya geliyorum.bugün grup arkadaşlarımdan ayrı yalnız başıma çıktım.1 saat 4 dakika sürmüş aşağıdan.
Yukarıda kendimi yalnız hissediyordum ki yanıldığımı anladım.birden gözüme taşların arasına sıkıştırılmış bir torba çarptı gözüme.sonra düşündüm acaba daha önce de buradamıydı diye.açınca zirve defterini gördüm.sindire sindiire okudum her sayfasını ve yalnızlığım uçuverdi.
Artık zirvede burada olan herkesle birlikte birbirimize sarılıyor izmiri 360 ° görebilen bu muhteşem panaromik manzaranın hep birlikte keyfini çıkarıyoruz.
Hepinize selam olsun.
YA****DOĞ***-idadik-
*yavuz.dogan@deu.edu.tr
...................................................
HASAN TAHSİN 29.04.2008

1 saat -15 dakikada çıktım.
...................................................
orman işçisi Karip Vurucu
Dozer Operatörü.
Doğa için yeşil için can pahasına yazkış demeden çalışan bir orman sevdalısıyım.2.05.2008
....................................................
02.05.2008 ORMAN İŞÇİSİ VeyselKESKİN
Sürütücü Opr.
Şerit çalışması için burdayım.Orman ve yeşil akciğerlerimizdir.Lütfen ona iyi bakalım ve koruyalım.
...............................................
02.05.2008
biz üç arkadaş , Orman tamir ekibi
Şu anda doğa ile tabiatın buluştuğu bu güzellikte hem tamir hem de etrafın güzelliklerini paylaştık.her şey çok güzel..yaşamak , doğayı sevmek...
Herkese selamlar...doğayı koruyalım
Doğan Gördük , Deniz erkan , Erol Tank
...............................................................
3.5.2008
Orman için bütün çalışanlara canı gönülden teşekkür eder ,sağlıklı günler geçirmenizi dilerim.
Atilla altı***
..........................................................................
03.05.2008 cumartesi
Hayatımın bir çok zirvesi oldu.beni gerçekten etkileyen bir zirve güzel tabiat..
Hay* yar***
...................................................
BÜTÜN ANALARIN ANNE GÜNÜNÜ KUTLARIZ, ÖLENLERE RAHMET ,HAYATTA OLANLARA UZUN VE SAĞLIKLI ÖMÜR DİLERİZ.. HERKESİN BURAYA GELMESİNİ DİLERİZ.
Mu*** Ger*** Em.AstSb
Fikret Ayd*** Em.Astsb
Beyh*** Ay*** Ev hanımı
Geldik gördük hayran kaldık
...............................................................
11 Mayıs 2008 saat 14 :18
Bu güzellikler içinde insan çok duygulanıyor.Tüm annelerin anneler gününü kutluyorum.
sevgi ve saygılar ediyorum.,
ormanlarımızı canı gönülden koruyalım kirletmeyelim.
Allah Devletimizemilletimize sağlık mutlu günler göstersin
Rüstem çetin
ELLİ TÜRK BAYRAKLI - yaşım 73
Hoşçakalın
Sözümü yerine getirdim.Teşekkür ederim..
.....................................................
11 MAYIS 2008
Bu tepeye ilk çıkışım.Ancak yorucu bir yolculuktan sonra ulaşabildik.Ama değdi doğrusu.Daha nice güzel günler dileklerimle..Hoşçakalın/Dostçakalın
Cemal ALT*****
18.05.2008
Bu sefer eşimle birlikte geldik.Manzara süper doğrusu.Tekrar görüşmek dileklerimle..
Asiye / Cemal ALT****
..................................................
16.05.2008
Sırf bu defter için buraya çıktım :) çıktığıma da değdi hani ,yani çıktığımıza.yolu çok keyifli. bir sürü fotoğraflık kareler var.gerçi bu yazılanları okuyorsanız siz de gördünüz:) Neyse daha fazla uzatmayım.çünkü bizimkiler fotoğraf çekilio gitmem lazım :)
Dilan KE****( Rehber :P)
Tulay BURU***** (kuzen)
Nadide İÇ*** (Ben)
.............................................
Daha önce onlarca kez gelip , her yorgunluktan sonra kardeşim bir daha taa tepeye kadar çıkmam diye sözler veriyordum kendime......
Şimdi ise Nadide 'nin bu deftere yazmak uğruna taat epeye kadar bizi getirdiğini itiraf edeyim.
Doğa süper ,erikler süper ,güneş rahatsız etse de ( Nadide amele gibi yanmış) Gülay'ın yaptığı börekler süper ..
Şimdi Gökalp olsaydı kesin felsefik birşeyler yazardı onun hatırına.
Sesiszliğin sesinden hatırladığımşeyler yazmak istedim. (Sonra gelip okutucan)
Demiş ya ,çamurlu ayakkabılarınla kutsal merdivenlerdn çıkmaya çalışma diye =)
I love Gülay ,Nadide :P
Bu çıkışın bir de inişi var.15:30
Dilan Ke****
..........................................



760 metre BEHZATTEPE ZİRVE DEFTERİ :Bu Defteri açan :Mehmet DEĞİRMENCİ--DOĞA SEVDALISI VE DAĞ BİSİKLETÇİSİ--5.2.2008

1 yorum:

  1. ben hep sevgi bahçesine bakıyorum orayı takipteyim ama bu sayfanızda çok güzelmiş. hatta daha hareketli. dağlar dağlar...hayallerimden birisidir birgün profesyonel anlamda dağa tırmanmak, kamp yapmak, o havayı hissetmek,adrenalin coşkusunu yaşamak...ama bugüne kadar trekking den öteye gidemedim :)

    YanıtlaSil

 
Clicky Web Analytics