su kaynakları tükeniyor.....su savaşları başlıyor





Bilim Adamlarının , dünyanın kullanma ve içme suyu yönünden bir felakete doğru sürüklenmekte olduğunu işaret eden “ İki bardak suyunuz varsa , ne olur bir bardağını saklayın. Çünkü bir bardak suya muhtaç olacağınız günler yaklaşıyor “sözlerinden yola çıkarak , bu yazıya bir giriş olarak koymuştum geçenhaftaki anketi…
Anket sona erdi.


Ankette , bir insanın susuz-sıvısız yaklaşık ne kadar süre hayatta kalabileceğini sormuştum .

Şıklar ve şu ana kadar verilen cevaplar :

a- ) 2 Gün --- % 43

b- ) 7 Gün ---- % 30

c- ) 21 Gün--- % 10

d- ) 70 Gün --- % 3

e- ) 4 Ay ---- %14

Anket sorusunun cevabını verelim :

-Bir insan , su ve sıvı madde almadan ortalama olarak , en fazla 7 gün hayatta kalabilmektedir.

Peki ,zaten şu anda bile susuzluk çekilmeye başlamış olan dünyamızda , su kaynakları bir kaç on yıl sonra gerçekten tükenecek midir , su insan için neden bu kadar önemlidir ?

2 yorum:

  1. ne 7 günü ben 7 saat dayanamam.su şişesi elimde dolaşıyom desem yeridir.ltfn suyumuzu israf etmeyelim.tabi benim için değil isteğim:) ben mümkün olduğunca az kullanmaya yani israf etmemeye çalışyorum.belki sadece benim yapmamla olmaz,hepimiz böyle davranmalıyız daha doğrusu daha duyarlı olmalıyız...

    YanıtlaSil
  2. www.seyitali.net3 Mayıs 2008 19:48

    gerçekten çok haklısın anketinde çok hoşuma gitti.bu şekilde anlatmanda çok hoş.bilgi verdiğin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

 
Clicky Web Analytics