su kaynakları tükeniyor.....su savaşları başlıyor





Bilim Adamlarının , dünyanın kullanma ve içme suyu yönünden bir felakete doğru sürüklenmekte olduğunu işaret eden “ İki bardak suyunuz varsa , ne olur bir bardağını saklayın. Çünkü bir bardak suya muhtaç olacağınız günler yaklaşıyor “sözlerinden yola çıkarak , bu yazıya bir giriş olarak koymuştum geçenhaftaki anketi…
Anket sona erdi.


Ankette , bir insanın susuz-sıvısız yaklaşık ne kadar süre hayatta kalabileceğini sormuştum .

Şıklar ve şu ana kadar verilen cevaplar :

a- ) 2 Gün --- % 43

b- ) 7 Gün ---- % 30

c- ) 21 Gün--- % 10

d- ) 70 Gün --- % 3

e- ) 4 Ay ---- %14

Anket sorusunun cevabını verelim :

-Bir insan , su ve sıvı madde almadan ortalama olarak , en fazla 7 gün hayatta kalabilmektedir.

Peki ,zaten şu anda bile susuzluk çekilmeye başlamış olan dünyamızda , su kaynakları bir kaç on yıl sonra gerçekten tükenecek midir , su insan için neden bu kadar önemlidir ?

2 yorum:

  1. ne 7 günü ben 7 saat dayanamam.su şişesi elimde dolaşıyom desem yeridir.ltfn suyumuzu israf etmeyelim.tabi benim için değil isteğim:) ben mümkün olduğunca az kullanmaya yani israf etmemeye çalışyorum.belki sadece benim yapmamla olmaz,hepimiz böyle davranmalıyız daha doğrusu daha duyarlı olmalıyız...

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok haklısın anketinde çok hoşuma gitti.bu şekilde anlatmanda çok hoş.bilgi verdiğin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

 
Clicky Web Analytics