KARS'TA YAŞLI BİR DEDE İLE YEREL BİR TV NİN YAPTIĞI RÖPORTAJ

Kars'ta bir yerel TV , halkın arasına karışarak gündelik hayata dair röportajlar yapıyor.

Muhabir, yaşlı bir amcaya mikrofon tutup soruyor;


- Nasılsın dayı, eyi misen?

- Şükür oğul, canı taşirem, eyiyem, çoh eyiyem.
- Halin, keyfin, sağlığın da eyi midir?
- Eyidir, he, çoh eyidir.
- Şehirden, hizmetlerden memnun musun?
- Nası söz!
- Validen, kaymakamdan, belediye başkanından?
- Hiç eyle olur mi? Bizim ağzımız dövlete ne diyebilir.
- Yani memnunsun.
- Allah dövlete millete, kaymakam beye, bölediye başganımıza zeval vermesin.
- Memnunsun?
- Dövletimiz, kaymakamımiz, başganımiz, şanlı ordumuz başımızdadir, her ne olursa bir fiil o dakika yanımızdadir. Ben vatanıma nası serzeniş ederem? Amma, benim derdim başkadır.

-- Allahına gurban dayı, söyle nedir?

- Doksan sene önce buraya Ruslar girdi ya?

- He girdi.

- Hani bu belediye binalarını, okulları, çeşmeleri,istasyonu, yolları, kaldırımları Ruslar yaptılar ya?

- Rus işgalinde yapıldı değil mi dayı?

- He..

- Hec benim dövletime, milletime sözüm olur mu? Ben aha bu Rusların avradını s..kem.

-Niye ki Dayı ?

-Doksan sene önce bu kaldırımları, caddeleri yapıp gittiler, bir gün olsun bi kere Kars'a gidek, yollar bozuldu mu, kanallar tıkandı mı demediler, insan bi gelir de bakar buralara, hec beyle olur mi oğul ?!...

0 yorum:

 
Clicky Web Analytics